CSOKITERVEZŐ
Hogyan állítsam össze saját tervezésű csokimat?
1. lépés: válaszd ki a fenti menük közül a Csokitervezőt. Válaszd ki a csokoládé típusát az alábbi lehetőségek közül: Étcsokoládé 80%, Étcsokoládé 60%, Tejcsokoládé 33% és Fehér csokoládé 28%.
2. lépés: Válassz feltétet. Ahhoz, hogy csokoládéd a kosárba kerülhessen legalább 1, legfeljebb 5 feltétet válassz.
3. lépés: Ha szeretnéd, el is nevezheted az alkotásod. a név a doboz hátulján lévő matricára kerül, így még inkább személyre szabhatod csokid. Majd kattints a “Kosárba” gombra.
4. lépés: A rendelés befejezéséhez add meg számlázási és szállítási címed.
5. lépés: Válassz a fizetési és szállítási lehetőségek közül.
FOTÓS CSOKI
- Tölts fel 9 db képet a rendszerünkbe.
- A képeket egyesével tudod szerkeszteni ha a képre kattintasz.
- A fényképeket a te beállításaid szerint kapjuk meg és dolgozzuk fel.
Mit csináljak ha nem akarja feltölteni a képeket?
Elképzelhető, hogy a képek mérete túl nagy. Próbáld meg lekicsinyíteni őket, vagy tölts fel valamilyen egyszerű képet és az eredetiket küld el nekünk mailben az info@chocomaze.sk címre, hogy manuálisan feldolgozhassuk őket.
Feltöltöm a képeket, de miután rákattintok el vannak csúszva!
Ha ilyen hibát észlelsz, nem kell megijedned, sokszor a különböző böngészők elcsúsztathatják a képeket a szerkesztés után, de mi az eredeti beállítás szerint kapjuk meg őket. Ha úgy ítéljük meg, hogy a rendszerünkbe is elcsúszva kerültek be a képek mindenképp jelzünk emailben.
RENDELÉSEK
Milyen hamar kerül feldolgozásra a rendelésem?
A rendeléseket a lehető leggyorsabban megpróbáljuk feldolgozni (kb 2-3 munkanapon belül), de ünnepnapokkor ez az idő kicsit hosszabb is lehet. Kérünk titeket ezért ha pontos időpontig szeretnétek, hogy rendelésetek megérkezzen azt jelezzétek felénk megjegyzésben.
Nem olvadnak el a csokik a szállítás alatt?
A csokikat a lehető legkörültekintőbben becsomagoljuk télen és nyáron is, azonban 30 °C felett már nem tudjuk garantálni, hogy a csokik épségben megérkeznek a címre, ezért a nyári kiszállítás időtartama időjárás függő.
AJÁNDÉK KUPONOK
Rendszerünkben egyszerre egy kupon felhasználására van lehetőség.
REKLAMÁCIÓ
Reklamáció esetén kérjük töltsd ki az alábbi contact formot. Amennyiben utánvétre vagy kártyával fizetted ki a rendelésedet, kérlek küld el nekünk számla számodat, hogy az esetleges visszatérítést minél hamarabb meg tudjuk kezdeni. Ez álatlában a reklamáció feldolgozásától számított 10 munkanapon belül megtörténik.